Jyty Jämsän tiedote 5/23

19.10.2023

Syyskokous

Jyty Jämsän syyskokous pidetään Jämsän pääkirjaston taukotilassa keskiviikkona 15. marraskuuta kello 17. Tarjoamusten takia ilmoittaudu kokoukseen ennakkoon viimeistään maanantaina 6. marraskuuta sähköpostilla: tommi.tapiainen@gmail.com. Kokouksessa käsitellään mm. ensi vuodelle talousarvio ja valitaan yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus.

Kranssikurssille

Järjestämme yhden illan kranssikurssin keskiviikkona 8. marraskuuta kello 17.30 alkaen Laroonassa. Liike on Hotelli Jämsän tiloissa osoitteessa Kauhkialantie 111.

Kurssille otetaan 10 henkeä ilmoittautumisjärjestyksessä. Minimimäärä kurssin pitämiseen on 6 henkeä. Kurssin omavastuu on 10 euroa, joka kattaa opetuksen lisäksi kaikki aineet. Jäsenen etu on noin 20 euroa. Ilmoittaudu sähköpostilla Maritalle: marita.makinen3@gmail.com
Tutustu Laroonan liikkeeseen Facebookissa: https://www.facebook.com/Laroona1/

Herran huomassa J+J Teatterissa

J+J Teatterin syyskauden näytelmä on jämsäläisen Risto Hakolan kirjoittama ja ohjaama näytelmä Herran huomassa. Ensi-ilta on lauantaina 11. marraskuuta. Saat lipusta 8 euron edun, joten maksettavaksi jää 10 euroa. Katso esitysajat: http://www.jjteatteri.fi/

Lounasetu uusiksi

Eldoradon väki ilmoitti yllättävästi lopettavansa lämpimän lounaan tarjoamisen kesken lokakuun. Järjestämme uuden edun eri paikkaan viimeistään alkuvuodesta.