Jyty Jämsän tiedote 3/23

1.6.2023

Jyty Jämsän tiedote 3/23: kesän edut

Kympin etu kesäteatterista
Saat Jämsän kesäteatterista 10 euron edun, kun esität lippukassalla jäsenkorttisi ja kirjaat nimesi vihkoon. Esityksenä on Nuotin vierestä. Sitä esitetään 2.7.-8.8. Katso tarkemmin osoitteessa: https://www.jamsankesateatteri.fi/

Autoetu liikennepuistosta
Tarjoamme omille tai läheistesi lapsille (jokainen määritelköön jälkimmäisen itse) ilmaisen kurvailun. Kirjaa listaan nimesi ja jäsennumerosi. Voit käyttää etua niin monta kertaa kuin haluat. Liikennepuisto on auki 5.6.-4.8.
Tutustu tarkemmin: https://www.jamsa.fi/vapaa-aika-ja-matkailu/liikunta-ja-ulkoilu/liikennepuisto/

Kolmet kahvit Akuliinasta
Tarjoamme kolmet kesäkahvit Akuliinassa ajalla 5.6.-31.8. Etua on selkeytetty niin, että yhdellä kerralle etu kattaa 6 euroa - käytännössä "kahvin ja pullan". Ylimenevän osuuden maksat itse. Voit siis käyttää edun kahviin, teehen, limsaan, jäätelöön jne.. Esitä jäsenkorttisi kassalla ja kirjaa nimesi listaan. Tarkemmin Akuliinasta: https://www.akuliina.fi/

terveisin,