Jyty Jämsän tiedote 2/2024

4.4.2024

Kevätkokous 24.4. kello 17.15 Vehnäleivässä

Jyty Jämsän kevätkokous pidetään keskiviikkona 24. huhtikuuta kello 17.15 lounaskahvila Vehnäleivässä osoitteessa Keskuskatu 13. Käsittelyssä ovat sääntömääräiset asiat. Tarjoamme kokouksessa iltapalan. Ilmoittaudu viimeistään 16.4. Tommille: tommi.tapiainen@gmail.com. Ilmoita samalla ruoka-aineiden rajoitukset.

Huhtikuussa: Tarjoamukset työpaikan kahvipöytään

Tätä jäsenetua on toivottu säännöllisesti, joten uusimme sen viime keväältä. Ajalla 8.-29.4. voit tarjota omalle työporukallesi kahvileivät Jyty Jämsän piikkiin lounaskahvila Vehnäleivästä.

Ajatuksena on että pöydän ympärillä olisi maksimissaan 15 henkeä, ei siis koko viraston väki. Voit tilata joko suolaista tai makeaa tarjottavaa, mutta et sekä että. Työyhteisö voi käyttää edun yhden kerran, joten neuvotelkaa keskenänne.

Huom! Soita ja tilaa tarjoamukset etukäteen, mieluusti muutama päivä ennen kahvittelua niin varmasti saat haluamasi. Puhelinnumero on 040 566 4088. Erityisruokavalioiden osalta gluteeniton, munaton tai maidoton leivonnainen onnistuu.

Toukokuussa: Puutarhaan Pihatorilta kympin etu

Saat Pihatorilta 10 euron edun kasveista ja tarvikkeista. Etu on voimassa toukokuun ajan. Näytä kassalla jäsenkorttisi. Katso aukiolot: https://www.taimimyymalajamsa.fi/

Koko vuoden: hierontaedut!

Muistutuksena, että meillä on sopimus alla olevien hierojien kanssa edusta, joka on 10 euroa kuukaudessa.

Juha Kurkinen (Kuntosali Keskikeho Gym, Teollisuuskatu 1 d, 040 5371 040)
Tuula Sund (Mottilantie 2, 040 577 0294)
Päivi Nieminen (Koivutie 4 LH 12, 040 837 5580)
Petri Peltola (Talvialantie 2, 045 329 0005)
Hilkka Aalto (Poikkikuja 3, Kaipola, 040 573 8127)
Janne Markkanen (Kuntosali Keskikeho, Teollisuuskatu 1 D, 050 913 3212

Joulukuussa: musikaalimatka Jyväskylään

Mikäli Maija Vilkkumaan uusi musikaali kiinnostaa, laita kalenteriin valmiiksi itsenäisyyspäivän aatto, torstai 5.12. Järjestämme silloin matkan Jyväskylän Paviljonkiin Bosslady-esitykseen. Mukaan voi ottaa myös liittoon kuulumattoman seuralainen. Ilmoittautuminen alkaa myöhemmin. Kurkkaa esimakua teatterin sivuilta: https://www.jklteatteri.fi/kaupunginteatteri/ohjelmisto/bosslady

Jytyläiselle kunniamerkki

Tasavallan Presidentti on myöntänyt hallintosihteeri Airi Montoselle Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitalin kultaristein. Tunnustus jaettiin valtuuston kokouksen yhteydessä maaliskuussa. Jyty Jämsä on muistanut Airia ja yhtyy onnitteluihin!

Tässä muistamisen perusteet:

“Airi Montosella on pitkäaikainen kokemus Jämsän kaupungin palveluksessa erilaisissa teknisen viraston toimistotehtävissä. Airi aloitti työt kaupungilla lokakuussa 1977, siirtyi helmikuussa 1997 rakennusvalvonnan toimistosihteeriksi ja myöhemmin hallintosihteeriksi. Työura jatkuu edelleen. Nykyään Airi kuuluu Jämsän kaupungin yhteisiä palveluja tuottavaan hallintotiimiin, mutta tehtävät ovat pääsääntöisesti rakennusvalvontaan ja ympäristönsuojeluun liittyviä monipuolisia työtehtäviä. Airi toimii elinvoimalautakunnan ja valvontajaoston pöytäkirjan pitäjänä.

Airi on hoitanut suurella sydämellä tärkeää asiantuntijatehtävää, jossa tarvitaan myönteistä palveluasennetta, vaaditaan laajaa rakennusvalvontaa ja ympäristönsuojelua koskevaa lainsäädännön tuntemusta sekä kokousmenettelyihin liittyvää käytännön osaamista. Airi on elinvoimatoimialan luottopakki. Hän hoitaa tunnollisesti, joustavasti ja itsestään meteliä pitämättä haastavatkin palvelutilanteet.

Hallintosihteerin tehtävässään Airi täydentää ja paikkaa osaamisellaan ympäristönsuojelun ja rakennusvalvonnan palvelutuotantoa, parantaa saavutettavuutta, purkaa ruuhkahuippuja, auttaa ylivuototilanteissa sekä huolehtii asiakkaasta silloin kun rakennusvalvonnan tai ympäristönsuojelun asiantuntija-apua ei ole saatavilla.  Airilla on pitkäaikaista hiljaista tietoa asioiden taustoista. Kun me muut emme tiedä, me kysymme Airilta.

Airi on vahvasti työhönsä sitoutunut, joustava, luotettava, rohkea, aikaansaava ja halukas oppimaan uusia asioita. Omalla myönteisyydellään Airi vaikuttaa sekä työyhteisön ilmapiiriin, että asiakkaan saamaan palvelukokemukseen.”