Jäsentiedote 9/2021

1.11.2021

Syyskokous

Jyty Jämsän syyskokous pidetään Vehnäleivässä keskiviikkona 24.11. klo 17.30 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tarjolla on iltapalaa. Tarjoomusten takia ilmoittaudu kokoukseen etukäteen viimeistään tiistaina 16.11. sähköpostilla seija.rampanen@jamsa.fi.

Asetelmakurssi Kukkaverstaalla

Jäsentoiveena järjestämme kaksi asetelmakurssia Marian kukkaverstaassa (osoite Koskentie 3) torstaina 2. ja perjantaina 3.12. klo 18. Kurssilla voit tehdä asetelmia oman makusi mukaan. Yhdistys antaa osallistujille kurssimaksun lisäksi 20 euron edun. Ylimenevän osan jokainen maksaa itse.

Mininimäärä osallistujille on 6 ja maksimi 8. Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 8.11. sähköpostilla marita.makinen@jamsa.fi. Ilmoita viestissä kumpaan päivään osallistut. Paikat täytetään ilmoittamisjärjestyksessä.

Ilmajoogaan kokeilemaan

Tarjoamme ilmaisen kokeilun ilmajoogasta maanantaina 15.11. kello 19.15-20.05. Osallistujien minimimäärä on 6 ja maksimi 11. Tunti pidetään Studio Flow'n tiloissa. https://www.studioflow.fi/

Ilmajooga on joogaharjoitus, jossa perinteisten liikkeiden tukena käytetään kattoon kiinnitettyä suurta silkkikangasta. Tunti ei ole akrobatiaa, vaan huolimatta silkistä, keskeisessä osassa on perinteinen asanaharjoitus; treenissä yhdistellään siis liikkeitä matolla, kankaan sisässä ja ilmassa. Tunnin kruunaa loppu­rentoutus kankaan sisällä.

Ilmajooga vahvistaa lihaksia, parantaa kehonhallintaa ja tämän apuvälineen kanssa voit lisätä liikkuvuuttasi nopeasti. Erityisesti selkäkivut saavat kyytiä ilmajoogassa!

Ilmoita itsesi mukaan viimeistään torstaina 4.11. sähköpostilla riikka.ojala@jamsa.fi.

Teatterietu Hiirenloukkuun ja Saiturin jouluun

Saat sekä Teatteri Tenhosta että J+J Teatterista jäsenedun syksyn teatteriesityksistä. Edun jälkeen maksettavaksi jää 10 euroa lipusta. Saat edun näyttämällä kassalla korttia ja kirjaamalla nimesi vihkoon.

Tutustu tarkemmin:
Teatteri Tenhon esitykset 23.10.-27.11.

J+J Teatterin esitykset 6.11.-18.12.

Jäsenetu Matildaan lauantaina 11.12.

Saat 25 euron jäsenedun teatterireissusta Tampereelle. Reissun normaali hinta on 75 euroa. Voit ottaa mukaan seuralaisen. Paikkoja on rajoitetusti.

Sitova ilmoittautuminen viimeistään sunnuntaina 7.11.
Ilmoittaudu: tommi.tapiainen@gmail.com

Roald Dahlin kirjaan perustuva musikaali Matilda kertoo epätavallisesta tytöstä, joka värikkään mielikuvituksensa ja terävän älynsä turvin uskaltaa ottaa ohjat omiin käsiinsä ja muuttaa maailmaa. Se on saanut peräti yli 90 erilaista kansainvälistä palkintoa, joista 23 parhaan musikaalin kategorian ykkösenä. Lue lisää: ttt-teatteri.fi/program/matilda/

Aikataulu lauantaina 11.12.
Jämsänkosken Neste 16.45
Jämsän matkahuolto 17.00
Eväjärven tienhaara 17.15
Länkipohja 17.30
Orivesi, Masku 17.50
TTT 18.30

Jäsenhankinnasta lahjakortti

Kun tiedät työntekijän, joka miettii liittymistä liittoona tai sen vaihtamista, vinkkaa Jytyä. Liittymislomake löytyy verkosta: https://jassari.jytyliitto.fi/liity/
Pyydä uutta jäsentä ilmoittamaan suosittelija jäsenasiainhoitajalle Maritalle sähköpostilla marita.makinen@jamsa.fi. Palkinnoksi saat 50 euron lahjakortin.