Jäsentiedote 1/22

9.2.2022

Elokuvaetu ystävälle

Joulun elokuvaetu jäi koronarajoitusten jalkoihin, joten otetaan uusiksi:

Ajalla 11.2.-4.3.  voit käyttää kaksi ylimääräistä elokuvalippua (kaiken hintaisia) Jämsän Kinottaressa. Voit käyttää ne itse tai ottaa mukaansa seuralaisen, jonka ei tarvitse kuulua liittoon. Helmi- ja maaliskuussa on sen lisäksi voimassa normaali 11 euron kuukausietu. Elokuvatarjontaan voit tutustua teatterin sivuilla.

J+J:n juhlanäytelmään vitosella

Teatteri täyttää 30 vuotta. Noita palaa elämään -näytelmän ensi-ilta on lauantaina 26.2. Jyty Jämsän jäsenenä saat 10 euron alennuksen lipusta. Maksettavaksi jää 5 euroa. Esitä lippuluukulla jäsenkorttisi ja kirjoita nimesi vihkoon.

Katso esitysajat.
Tiedustelut ja varaukset: p. 050 466 9627 tai toimisto@jjteatteri.fi

Huomenna hän tulee, lauantaina 26.3.

Ystävykset Vladimir ja Estragon seisovat tienposkessa ja odottavat sovittua tapaamista. Saapuvaksi odotetaan salaperäistä Godot-nimistä miestä, joka on välttämätöntä tavata. Näyttämöllä ovat Martti Suosalo ja Mika Nuojua.

Espoon Kaupunginteatterin, Tampereen Teatterin ja Turun Kaupunginteatterin yhteistuotannossa Samuel Beckettin näytelmä päivittyy 2020-luvulle.

Tarinassa ilo ja suru ovat läsnä, sekoittuvat vakavaan ja kepeään.
Lue lisää näytelmästä.

Tampereen teatteri lauantaina 26.3. klo 19.
Aikataulu
Jämsänkosken Neste 16.45
Jämsän matkahuolto 17.00
Eväjärven tienhaara 17.15
Länkipohja 17.30
Orivesi, Masku 17.50
Teatteri 18.30

Jytyn jäsenenä saat etua 15 euroa, jolloin maksettavaksi jää 40 euroa. Seuralaiselle hinta on 55 euroa.
Sitova ilmoittautuminen viimeistään keskiviikkona 23.2.
Ilmoittaudu: tommi.tapiainen@gmail.com
Matka toteutuu, jos lähtijöitä on vähintään 40. (paikkoja rajoitetusti)

Tällä hetkellä emme tietysti tiedä, mikä on koronarajoitusten tilanne maaliskuussa. Jos esitys peruuntuu, siitä ei luonnollisesti tule mitään kustannuksia.

Jäsenhankinnasta lahjakortti

Kun tiedät työntekijän, joka miettii liittymistä liittoona tai sen vaihtamista, vinkkaa Jytyä. Liittymislomake löytyy verkosta. Pyydä uutta jäsentä ilmoittamaan suosittelija jäsenasiainhoitajalle Maritalle sähköpostilla marita.makinen@jamsa.fi. Palkinnoksi saat 50 euron lahjakortin.