Ammattiyhdistysten teatterimatka Tampereelle lauantaina 9.4.

23.2.2022

JHL, Jyty, Tehy ao 358 ja ao 514 järjestävät yhteistyössä teatterireissun Tampereelle lauantaina 9.4. Esityksenä on Levätkää rauhassa, komisario Palmu.

Lipun normaali hinta on 44,50 euroa.  Jytyn jäsenenä saat alennusta 14,50 euroa eli maksettavaksi jää 30 euroa. Yhdistykset tarjoavat kyydin. Voit ottaa mukaan myös liittoon kuulumattoman seuralaisen. Seuralaisen hinta on 45 euroa. Lippuja on yhteensä 60. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään sunnuntaina 6.3. sähköpostilla osoitteeseen tommi.tapiainen@gmail.com. Laita tieto, minkä yhdistyksen jäsen olet, mistä tulet kyytiin ja mieluusti puhelinnumero. Ilmoittautuminen on sitova. Kun reissu on varmistunut, saat maksuohjeet sähköpostiin.

Mika Waltarin luoma ikoninen etsivähahmo, komisario Frans J. Palmu saapuu Tampereen Komediateatterin Päänäyttämölle täysin uudessa murhamysteerissä, joka perustuu Mika Waltarin aiemmin julkaisemattomaan elokuvakäsikirjoitukseen. Pääosassa on Aimo Räsänen. Lue lisää verkossa: https://www.komediateatteri.fi/ohjelmisto/komisario-palmu/

Aikataulu:
Jämsänkosken Neste 15.45